oursafeplace

Alla inlägg under januari 2013

Run

Av Mijo - 31 januari 2013 19:38


/Josse

Av Mijo - 30 januari 2013 18:29

You know that romantic notion that all the garbage and the pain is really healing and beautiful and sort of poetic? It's not. It's just garbage and it's pain. You know what's better? Love. The day that you start thinking that love is overrated is the day that you're wrong. The only thing wrong with love and faith and belief is not having it.

Haley James Scott, One Tree Hill, 5x18. 

Av Mijo - 28 januari 2013 23:28

Grymt bra låt av Tiffany Alvord :)


Kolla in den vetja

/Mika

Av Mijo - 27 januari 2013 21:13

Snodde den här listan från en blogg, som tog den från seriedrottningen.se, men gjorde om den lite och nu har jag tagit den från den bloggen och gjort om den ännu lite mer, haha :) Lite rörigt blev det nu kanske men whatever.. 
 
Serier som jag följer just nu:
- Glee
- The Vampire Diaries
- 90210
- Farmen
- Familjen Annorlunda
 
Avslutade serier som jag sett klart:
- One Tree Hill
- Prison Break
- LOST
- Ghost Whisperer
- Anna Pihl 
 
Serier som jag har följt men inte följer längre:
- The Secret Life of The American Teenager
 
Serier som jag har tänkt fortsätta titta på/följa, men som jag ännu inte är klara med (gamla och nya): 
- Grey's Anatomy
- Desperate Housewives
- Supernatural
- New Girl
- Gilmore Girls
- The Lying Game
- Förhäxad
- The O.C
- Body of Proof
 
Serier jag vill se:
- Pretty Little Liars
- Hart of Dixie
- Beauty and the Beast
- Awkward
- White Collar
- How I Met Your Mother
- Vänner
- Once Upon A Time 
- Life Unexpected
 
/Josefine

 

TV
Av Mijo - 26 januari 2013 00:54

Här är ett fint multifandom, checka in det vetja :)



/Mika

TV
Av Mijo - 26 januari 2013 00:45

Hejsan :) Tur att Josse har fyllt bloggen med massa kul då jag har vart väldigt frånvarande :O Anledningen är att jag har börjat universitetet, lite nytt och sådär, men känns bra :) Men bloggen har fått lida för det ;)

Men jag hoppas att jag snart ska lära mig att planera, så att jag hinner med allt jag vill hinna med ;) Hihi. 


/Mika




Av Mijo - 25 januari 2013 19:57

Aaah, tänk om man skulle se ut som nån av de här...


 


 


 


 


 


 


 


  


Inte mina bilder/Not my pictures!

 

/Josse

Av Mijo - 23 januari 2013 18:35

HAHA, jag älskar den här scenen från Lost. Den är så himla rolig. Hurleys "snygga" tröja gör ju saken ännu mer komisk dessutom xD Tyvärr hittade jag bara klippet med utländsk subtitle, tror det är italienska eller nått. Känns inte som spanska i alla fall. Nån som vet? 



/Josse

TV

Presentation

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken utav dessa komediserier tycker du är bäst?
 New Girl
 Vänner (Friends)
 How I Met Your Mother
 Cougar Town
 Everybody Loves Raymond

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards