oursafeplace

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

Melodifestivalen - Andra Chansen

Av Mijo - 4 mars 2013 18:48




Då var de två sista finalisterna framröstade i årets Melodifestival. Det blev Robin Stjernberg och Anton Ewald som blev de lyckliga vinnarna under lördagens Andra Chansen.


Bilden kommer härifrån


Här är våra tankar angående detta!
Josefine: Jag tycker att det var bra att Robin gick till final. Hans låt var bra och han var verkligen värd det! Anton däremot tycker jag inte skulle gått vidare. Hans låt var ganska bra, men jag gillade Hello Goodbye med Erik och Tone bättre. 
Mikaela: Jag tycker inte att Robin skulle gått till final, eftersom låten inte var så bra. Samtidigt blev han så glad, så på så sätt var det roligt. I början av programmet ville jag ha Erik och Tone i final samt att det skulle stå mellan Anton och Behrang Miri och att då någon av de skulle gå till final, så jag blev nöjd att Anton gick vidare, men Robin tog Eriks och Tones finalplats. 


Här är alla årets finalister och deras startnummer nästa lördag
1. Tell the World I’m Here – Ulrik Munther

2. Skyline – David Lindgren

3. Falling – State of Drama

4. Begging – Anton Ewald

5. Only the Dead Fish Follow the Stream – Louise Hoffsten

6. Bed on Fire – Ralf Gyllenhammar

7. En riktig jävla schlager – Ravaillacz

8. Copacabanana – Sean Banan

9. You – Robin Stjernberg

10. Heartbreak Hotel – YOHIO


Vem hoppas du vinner?
Josefine: YOHIO!! Hans låt är bäst och han sticker ut från mängden, så han kommer man komma ihåg. 
Mikaela: De enda som jag ens accepterar som vinnare är State of Drama, YOHIO och Anton Ewald. Annars kommer jag bli förbannad! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mijo - 21 april 2013 22:28

Förlåt att vi bloggar så lite. Det finns inte tillräckligt med tid för det tyvärr..Här kommer i alla fall veckans låt!   ...

Av Mijo - 12 april 2013 21:21

Av Mijo - 4 april 2013 21:43

Av Mijo - 1 april 2013 22:30

Hittade den här frågelistan om favoritpar hos seriedrottningen och jag som älskar listor var självklart tvungen att göra den också!   Välj 10 favoritpar (Utan inbördes ordning) 1. Peyton/Lucas, One Tree Hill   2. Michael/Sara, Pri...

Av Mijo - 31 mars 2013 22:55


Många serier har uppehåll för tillfället, så det blir bara en kommentar om TVD från mig, Josefine, den här gången. Hoppas alla har haft en bra påsk!    Katherine är tillbaka!! Trodde det skulle vara roligare att se henne igen än vad det va...

Presentation

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken utav dessa komediserier tycker du är bäst?
 New Girl
 Vänner (Friends)
 How I Met Your Mother
 Cougar Town
 Everybody Loves Raymond

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards