oursafeplace

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Mijo - 1 februari 2013 20:24

One Tree hill frågor :)


Tog denna listan från seriedrottningens blogg :) Grym blogg är det :)


(Bild från fanpop.com)


1. Den karaktär som jag blev kär i först. Lucas och Peyton. Jag tyckte Lucas var så snäll och otroligt snygg! Peyton gillade jag för att jag tyckte hon var cool:)


2. Den karaktär som jag aldrig förväntade mig att älska så mycket som jag gör nu. Brooke:) Hon var inte en favorit i början. I första säsongen var hon väldigt kaxig hela tiden. Men hon är den karaktär som växt mest i mina ögon. Hon är så godhjärtad.


3. Den karaktär som alla älskar men som jag inte tycker om. Lindsey, hur snäll som helst. Men hon stod i vägen för Leyton och står man där blir man ogillad haha :)


4. Den karaktär som alla hatar men som jag tycker om. Jag har alltid älskat Alex, till och med när hon var en bitch och försökte ta Julian haha :)


5. Den karaktär som jag en gång älskade men inte längre. Mia. Hon var så godhjärtad och sårbar. Sen blev hon bara stöddig och tyken.


6. Den karaktär som jag vill ”smoocha” (alltså kyssa) Hm en bättre fråga är väll vem man inte skulle kunna tänka sig haha xD nää men vet inte:)


7. Den karaktär som jag själv skulle vilja vara. Brooke:) Självsäker, godhjärtad och vacker!


8. Den karaktär som jag vill slå till. I de första säsongerna ville man slå Dan ett antal gånger ;)


9. Ett par som jag älskar. Lucas och Peyton, they were AMAIZING<3


10. Ett par som jag hatar. Chace och Mia, så feeeeel. Tyckte om dem i början, men sen kom Alex in i bilden och då var de andra bara bläää haha :)


11. När jag började titta på serien. Vet faktiskt inte Josefine, min bästis när jag var liten fick mig att titta på detta programmet :) Vet inte när det var, men är evigt tacksam för denna älskvärda serien :)


/Mika

TV

Presentation

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken utav dessa komediserier tycker du är bäst?
 New Girl
 Vänner (Friends)
 How I Met Your Mother
 Cougar Town
 Everybody Loves Raymond

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards