oursafeplace

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Mijo - 14 februari 2013 23:22

Dagen till ära tänkte jag, Josefine, lägga upp fem av mina favoritpar genom tiderna. Enjoy the love! 


 
Peyton och Lucas (One Tree Hill)
True Love Always..Ja, det är så sant. No matter what they always end up together again. Det är verkligen så, vilket jag är så glad för. De är så sjukt fina tillsammans och jag älskar bådas personligheter. Deras relation är verkligen äkta, djup och okrossbar. Åh, så fina...Jag är kär i paret, haha!


 

Michael och Sara (Prison Break)

Asså åh, så fiiiiiina! Älskar dem. Precis som Peyton och Lucas går de igenom många svårigheter under seriens gång, men kärleken till varandra finns alltid där och den blir bara starkare ju längre tiden går. De offrar allt för varandra, det kallar jag kärlek!!


 

Nathan och Haley (One Tree Hill)

Ett par som blev tillsammans och gifte sig i High School, men som håller ihop no matter what. Naley är verkligen always and forever. Ett starkare par finns nog inte. Trots alla prövningar de gått igenom har de alltid stått starka tillsammans och kärleken blir djupare för varje dag som går. De ger mig hopp om att evig kärlek faktiskt finns.



 

Brooke och Julian (One Tree Hill)

Jag har älskat Brulian sen första stund. De är så perfekta för varandra. Älskar att deras relation är så sexig och lekfull samtidigt som den är så otroligt djup och äkta. Julian förstod att Brooke tyckte det var jobbigt att lita på någon igen efter allt som hänt henne, men han gjorde så hon vågade släppa in någon igen. Hon hade sån tur som hittade just honom, för han är verkligen en underbar man och de båda förtjänar den kärlek de ger varandra. Båda är så bra på att uppmuntra och stötta den andra, vilket gör att de bara blir starkare och starkare både som individer och par. De är helt underbara. Åh, love, love love! 



 

Annie och Liam (90210)

Jag älskar detta paret mest på grund av att de började som vänner och att det sedan utvecklades till kärlek. Det är sådan kärlek som varar längst tror jag (ja, i verkligheten alltså för i 90210 varar ingen kärlek särskilt länge....). En partner ska vara ens bästa vän, som finns där i vått och torrt. Jag gillar att de är så ärliga mot varandra, även när det handlar om saker som man inte direkt är stolt över. De ser ju dessutom bra ut tillsammans. Förhoppningsvis blir de tillsammans igen nu i säsong 5!


Nu blev det många One Tree Hill, men det finns så sjukt många fina par i den serien så det är därför.. :) Bilderna kommer förresten från weheartit. 

TV

Presentation

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken utav dessa komediserier tycker du är bäst?
 New Girl
 Vänner (Friends)
 How I Met Your Mother
 Cougar Town
 Everybody Loves Raymond

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards